Schemat och registrering, framtiden...

Registreringen på kursen är nu gjord, väldigt spännande att man även kunde hitta en klasslista på samma sida oxå. Dock var det ingen härifrån... Hade varit kul å pendla med ngn. :)

Schemat ser ju ut att vara från h*!!!**t eftersom jag flera gånger går mellan 8 - 17 , men vad skulle jag annars gjort? Typ alla andra man känner i min ålder har flyttat och jag har inget jobb, och har redan haft sommarlov i 3 månader. Tar ju snart livet av mig om jag inte får lite annat att tänka på ...

Men om jag inte klarar det så får jag väl hoppa av och försöka takörkortet och kanske dra till USA som au pair, är ju alltid bra med en plan B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0