Saknad

En dag fylld av saknad. Hoppas saknaden försvinner snart. Jag tror jag vet vad jag saknar och jag vet inte om jag borde sakna, för jag vet inte om det är värt att sakna. Men ändå saknar jag. Fast ändå är jag inte helt säker på vad jag saknar. Men något saknar jag.. Något saknas här inne.. och det gör ont.
 
Hade en klurig uppgift idag, men fick hjälp. Den var till stor del på engelska och då är det ju tur att man känner världens pro ifrån Canada ^^ Fick massa tips och bra synvinklar (: Så till slut gick det riktigt bra med uppgiften, ska färdigställa det hela imorgon :)
 
Annars så har det inte hänt så mycket. Lite ont i magen bara. Känner mig ensam som vanligt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0