Frågor och svar

Här kommer lite frågor och svar: (vissa frågor har jag hittat på google, men en del frågor har jag fått av andra människor)

1. Kjol/klänning eller jeans?
Svarta byxor, helst med kedja på.

2. Äkta hårfärg?
Blond

3. Nuvarande hårfärg?
Brunt och blont. Saknar mitt blåa hår, och vill egentligen ha lila.

4. Tror du på kärleken?
Ja det gör jag. Livet är meningslöst utan kärlek.

5. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
För många gånger...

6. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Ja

7. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Varför inte! ^^

8. Favoritfärg:
Lila

9. Piercing:
Bara fejk ;)

10. Tatueringar:
Också bara fejk :O Palla smärtan och sen är jag ombytlig av mig ;) Så skulle bara ångra mig ^^

11. Favoritfilm:
Matrix

12. Favoritcitat ur en film:
Fortsätt simma, fortsätt simma...

13. Favorit TV-program:
Scrubs

14. Tycker inte om:
Trångsinta människor

15. Fras/ord du använder (för) ofta:
Precis

16. Vad retar du dig på:
När någon öppnar en lucka eller låda och sen inte stänger locket efter sig. Klara inte av det x)

17. Har du haft ätstörningar eller självskadebeteende?
Jag har haft ätstörningar, och har fortfarande det lite. Men jag äter som vanligt. Får mest ångest över att jag tycker att jag har ätit för mycket.
Jag har inte skärt mig själv om det är det du menar.

18. Vad gör du för att somna?
Låter tankarna flöda. Ibland upprepar jag samma ord några gånger ända tills hjärnan slocknar av sig själv

19. Vilken var den bästa present du någonsin fått?
Ett hjärtan-halsband

20. Vilket skämt är din favorit?
Varför är nunnor ekologiska?
Svar: För att de aldrig har blivit besprutade

21. Vad gör dig nervös?
Andra människor

22. Vem i ditt liv skulle du vilja ha mött tidigare?
Jag tror allt händer av en anledning, så i nuläget är jag är rätt nöjd med de tidpunkter då jag har mött de personer som jag har mött.

23. Varför byter du hårfärg hela tiden?
För att jag tycker det är snyggt med färg i håret och gillar att förändra mitt utseende. Jag vill hinna med alla olika typer av hårfärger innan jag dör, för det är awesome :D

24. Är du intresserad av någon i din klass?
Det är väl ingen större hemlighet att jag hade en crush på en kille i min klass (: Men han var tyvärr inte den jag trodde att han va. I så fall hade vi fortfarande pratat med varandra idag.

25.Hur ofta onanerar du?
Hahaha x) Ofta ;) Hur ska man annars kunna somna?? ;O
26. Vilka personer dras du till?
Emo, scenes, goths, punkrockare, brats, m.m. ^^
Men även "vanliga" personer kan va väldigt snygga och fånga min uppmärksamhet (:

27. När kom du senast med någon ? Och vem;)
Ojoj, vilken personlig fråga :O Datum tänker jag inte avslöja, men jag kan ju säga att det var med en kille som jag tycker är dösnygg! Och som har haft grönt i håret. Och som sjunger underbart ;)

28. Vilka tre saker skulle du inte kunna leva utan?
choklad, emotionell kontakt och musik

29. Skulle du vilja vara känd och i så fall av vilken anledning?
Jag skulle vilja vara känd på grund av min nyupptäckta talang när det gäller att lägga korven rätt i brödet ;)

30. Vem regerar över världen?
hade det varit jag så hade vi bara haft sex timmars arbetsdagar.. Så det är inte jag iaf

31. Vem vänder du dig till för råd?
Enkelt, min polare som lyckades ta mig till Rix Fm festivalen förra året ^^

32. Vilket ord är din favorit?
Diffust

33. Vad är det mest kinky du har gjort?
Jag har haft sex på ett offentligt ställe mitt på ljusa dagen ;)

34. Vad gör du när du har tråkigt?
Bland annat sitter jag och lyssnar på musik och skriver i bloggen.

35. Favoritmat?
Lasagne

36. Vad är meningen med livet?
Det finns ingen mening med livet. Men det är lättare att leva om man är lycklig.

37. Du är sötaste som finns :3 <3 <3
Aww, gullig du är! ^^ Dock var det ingen fråga ;)

38. Favoritlåt?
Mad World med Gary Jules

39. Hur många har du haft sex med? ;)
Pah! De du ;)

40. Om du var fast på en öde ö och din ända möjlighet att överleva var att äta upp din egen arm... Hade du då gjort det?
Nej :O Att bara ha en arm är inget kul liv i mina ögon så då kan man liva gärna dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0