Utkast: May. 27, 2014

Livet går verkligen upp och ner :O Men de glada stunderna blir ännu gladare efter att ha genomlidit ton av ledsamhet. Så det har väl sina fördelar även om det även har sina nackdelar (t.ex. att känna sig som en psykopatisk bipolär typ).

Nu lyssnar jag på musik och begrundar veckan. Tänker på allt som hänt. Äntligen en vecka där jag inte har haft lika mycket ångest och gråt. Troligtvis är det för att jag har varit så himla upptagen med jobb och skola. Jag har inte hunnit tänka efter. Plus lite andra oväntade saker. Så jag känner mig glad. Ja, en liten strimma glädje. Jag trodde inte att jag kunde känna det längre, och jag lär väl inte få känna det särskilt länge heller. Ju gladare man är desto mer ledsen blir man sen när glädjen krossas...

Dessutom måste jag påpeka att folk är oerhört jobbiga. De är komplicerade. Suck! -.-

Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra med den här bloggen. Ska det bara vara depptankar eller vad??

Jag har ingen aning :O

Btw. Jag har köpt ett par skitsnygga hängslen i glitter-rosa. Och det är inte bara för att jag gillar att vara udda och sticka ut, utan även för att de är döläckra ;)
Bild kommer senare! ^^ (troligtvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0